Saturday, February 14, 2009

hamid khoda



pelajar.....geud morning...apa khabar? wut is ur name? bean!!!hahha..koram knal ke sape hamid khoda nih? mr bean? bush? obama? hahah..na mungkin...ni la lecrer aku.... ngajor rekebentuk kolam akukultur dop silap aku la..huhu..aku pon dop brape nok ingt doh..bkan dop penting..tp aku yang jarang gi klas die..bkan mende...kite nih hok dop brape nok buleh bhase inggeris nih..lagi2 hok ade slang iran plop..lagy la fenin...dop hau die cakap menda..hok aku faham bile die sebut 'pelajar'..hahah..sape dop paham bodo la tuh...ni la masalh kite...sepatutnye...org hok mari malaysia ni kene kuasai seratus peratus bahase ibunda kite.kalu die kuasai loghat ganu lagi baek.heheh..br la pelajar2 ade smangat nok blajo..ni duk agungkan bhase barat..contohi la negara jepun..sape2 hok ade cite2 nok study kat negare ye..kene kursus lu bhase jepun sampai fasih...bkan macam negare kite....sedarkah kerajaan malaysia? dalam diam kite telah menaikkan dan sekaligus menerapkan budaya kuning yang penuh dgn anasir2 negetif di dalam nilai diri pelajar malaysia...walhal selama nih kite berusaha dalam mengelakkan pelajar kite terpengaruh dengan budaya kuning ini..heheh..kerajaan malaysia nih kekadang x relevan dalam membuat sesuatu perkara...boikot malaysia(bkan boikot ganu eh)..boikot yahudi..huhhu...berbalik kepada lecrer aku..hamid khoda ni..hahah...aku pon dop paham bakpe aku tulis pasal hamid khoda nih..lawok sngt ke die nih?..hum..aku rase bese jer...tp tu la...aku caye..pasti ade sesuatu hok spesel yg tersembunyi di sebalik name hmid khoda nih.....hurmm..tp sampai ke arini..aku rase mls sngt nok masuk klas die..tp naseb bek la aku ade pasang su kat u aku nih..bleh la aku ngulor dari gy klas die nih...hehe..doh la sekelas ramai..campur plop ngan budok2 akuakultur...kalu lawo dakper gop..nih soram2 ge putu mayam..hahah...budok ikan lagy la...ade hok parang..ade hok gile.macam2...prangai doh la ge budok2..tp dop temasuk ex dip la..ex dip bek2.doh la jantan ex dip hensem2..cerdik plop tuh..huhhu..tapi aku harap la sangat..berbekalkan tahap kecerdikan dan pemikiran aku yang dop brape nihh,,,moge2 dapat la aku A dalam subjek dop hau mende nih...juge bwat membe2 seperjuangan aku..amin....idop pelajar!


p/s:hamid khoda nih rakyat iran..mintok2 jgn la die bc blog nih..kang dop pasal die anto bom nulear kat malaysia..haha

3 comments: